אינטל מרכזי הפיתוח - אנחנו מחפשים סטודנט/ית EHS לקבוצת איכות סביבה, בריאות ובטיחות (EHS)!

בתפקיד זה תהי/ה חלק מצוות EHS התומך בפעילות אינטל במרכזי הפיתוח באזור אירופה והמזרח התיכון. מקומית תהי/ה חלק מצוות ישראלי התומך במרכזי הפיתוח של אינטל בישראל.

התפקיד כולל אינטראקציה עם עובדים, מנהלים, קבלנים וספקים חיצוניים, שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים בתחום ה- EHS בחברה ובארגון הגלובלי Corporate EHS. על המועמד/ת להיות מסוגל/ת לעבוד באופן עצמאי וכן בשיתוף פעולה כחלק מצוות רב תחומי.

התפקיד כולל מגוון פעילויות כדוגמת: עבודה בשיתוף עם קבוצות הפיתוח השונות ואנשי מקצוע של EHS מכלל החברה, פיתוח ושיפור שיטות עבודה בתחום איכות סביבה, גהות ובטיחות, ביצוע הערכת סיכונים ואישור כימיקלים לשימוש, עבודה עם מערכות ממוחשבות ויצירת/עדכון בסיסי מידע, השתתפות במבדקי התאמה לדרישות הרגולצייה הישראלית ולסטנדרטים פנימיים ועוד.

תהיה לך הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי, ללמוד ולהתפתח, להרחיב את הידע המקצועי שלך, ולהיחשף לעולם ה- EHS בחברה מובילה ומרתקת.  

                           

דרישות: סטודנט/ית לתואר ראשון או שני בהנדסת/מדעי סביבה, בטיחות, גיהות, כימיה, חומרים, מדעי הטבע או תחום רלוונטי אחר, בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות.

רקע באיכות סביבה/ גיהות/ בטיחות, רקע בכימיקלים והיכרות עם רגולציית EHS - יתרון

יכולת לעבוד בסביבה גלובלית (שליטה מלאה באנגלית).

יכולת להתחייב למינימום 2.5 ימי עבודה בשבוע.  

המשרה באתרי אינטל במרכז הארץ (פתח-תקוה, ירושלים)

לפרטים נוספים והגשת מועמדות:                                                                    https://intel.wd1.myworkdayjobs.com/External/job/Israel-Petah-Tikva/Environment-Health-and-Safety-student-Israel_JR0201114    

הגשת המועמדות דרך הקישור בלבד ולא במייל, תודה!  

לכל שאלה אנא פנו לדנה לב

 dana.lev@intel.com

תאריך עדכון אחרון : 13/01/2022