פתיחת קריאת שרות עבור יחידת מיחשוב - מערכת "הדס"

משתמשים יקרים,

לדווח על תקלת מיחשוב היכנסו לאתר :   https://welcome.biu.ac.il/hadas/hadas.nsf


תשובות לשאלות נפוצות:

מי מורשה לפתוח פניה?           סטודנטים לתואר שני ומעלה, חברי סגל אקדמי ומנהלי.

מה פורמט הסיסמה?               תאריך לידתך ב-4 ספרות (ללא שנה)

                                                לדוגמא: ת. לידה 12/05/1970, הסיסמה: 1205.

כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס תקלה ?

הכנס למערכת, בתפריט הפעולות  בצד ימין בחר "הסטוריית פניות" . 

סטטוס פתוח -                               הבעיה עדיין לא טופלה.

סטטוס הועבר לחברה חיצונית -     הטיפול הועבר לטכנאי חומרה חיצוני.

סטטוס סגור -                                הבעיה טופלה ונסגרה.

 

 

 

 

לרשותכם

יחידת המיחשוב

הפקולטה למדעי החיים

5317679